wtorek, 3 kwietnia 2012

Kartki WIELKANOCNE

Dziś będzie szybki post, ponieważ ostatnio żyję w strasznym pośpiechu. W szkole mam kolokwia i prace roczne, egzaminy są coraz bliżej, a lista lektur praktycznie nie zmalała, w domu mam córcię, która nawet do łazienki nie puszcza mnie samej ;) A poza tym razem z mężem staramy się zdobyć pieniądze na remont i bieżące sprawy, ponieważ w nasze finanse wkradł się chochlik, zwany kryzysem. Poza tym mam niewielkie zlecenia na prace, np. poniższe kartki i szukam pracy na stałe, ponieważ mimo olbrzymiego lęku liczę na to, że moje dziecię dostanie się do przedszkola, a kasa dodatkowa potrzebna. W tym tygodniu postaram się pokazać Wam szczątkowe dekoracje wielkanocne, które przygotowuję, kiedy mam chwilę czasu i nie padam ze zmęczenia i niedostatku snu. A poza tym chciałabym Wam pokazać zdjęcia, które są wynikiem zabaw fotograficznych, które większość z Was na pewno zna :)
A teraz przed Wami wielkanocna odsłona kartek z życzeniami :) Zdecydowanie ładniejsze niż bożonarodzeniowe (chyba, w każdym razie mój mąż powiedział, że wreszcie nie wyglądają, jakby robiło je dziecko - w przeciwieństwie do bożonarodzeniowych ;).



I na koniec Nastka intensywnie pomagająca mi w ozdabianiu pisanek :)


I wynik tej pomocy :) Kolorystykę dobierała Nastka :)

I na koniec aby podnieść mój poziom motywacji, ogłaszam wszem i wobec, że zaczynam 30-dniowy 3-stopniowy trening "30 Day Shred". Na blogach dotyczących odchudzania trening był bardzo polecany. Po pierwszym dniu ćwiczeń mogę spokojnie powiedzieć, że program mi się podoba :) Wszystkie ćwiczenia są proste do wykonania, ale jednocześnie męczące :) 

Pozdrawiam,
Ania

10 komentarzy:

  1. Witaj...dziękuję Ci za odwiedziny i cudowny komentarz...pozwolę sobie jeszcze dodać jedną obawę a mianowicie obawę o ''łapanie'' co rusz jakiś wirusów w przedszkolu, wtedy jedno zwolnienie na dziecko, wkrótce drugie, trzeciego już nie potrzeba będzie bo wypowiedzenie z pracy je zastąpi...mój mąż mnie rozumie, to znaczy stara się, ale uważa że Mania powinna iść do przedszkola w celu rozwojowym...taaa:( Faktycznie nasze skarby bardzo są do siebie podobne, aż się wierzyć nie chce, a z tej literówki się uśmiałam do łez;)
    Pewnie że damy radę, jak nie damy jak damy;)
    Śliczną masz córcie...Buziaki dla Was:*

    P.S. taki trening to i mi by się przydał tyle że słomiany zapał mam do takich rzeczy;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych świąt Aniu :) i powodzenia na sesji :) nie taki wilk straszny, wszytko będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja planuję z synkiem malowanie pisanek w czwartkowe popołudnie ;)
    Piękne kartki!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie piękne :) a jaki wspaniały pomocnik!!! zdolna dziewucha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super kartki ;) bardzo wpadły mi w oko te w kształcie pisanek ;) ! śliczną miałaś pomocnice ;) Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. możesz być pewna, że każdy kto dostanie taką kartkę będzie pod wrażeniem :) Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki bardzo pomysłowe, teraz dostać takie to rarytas i niesamowita przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za życzenia, dla ciebie również zdrowych i spokojnych świąt, radosnego Alleluja! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia z programem :) a co się dzieje po 30stu dniach?? :)


    Udanych lekkich świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. z takim ślicznym pomocnikiem to robota wrze! a i program przydatny po Świętach ;)
    pozdrawiam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń