środa, 11 kwietnia 2012

PACMAN i kolega :)


Zrobiłam ostatnio dla sister kolczyki: pacman i duszek. Zobaczyła takie w sklepie, ale zanim się zdecydowała, już ich nie było. I tu wkroczyłam ja :D Postanowiłam ją obdarować z okazji Śmigusa-Dyngusa i ulepiłam z modeliny dla niej takie drobiazgi.



Jak Wam minęły Święta? Bardzo bolą brzuchy? Ja mam zapasów jedzenia jeszcze na kilka dni ;) I nie wchodzę na wagę, ponieważ się boję ;) A teraz prezentacja, jak Nastka reaguje na tuli, tuli z mamą do zdjęcia :) Poszła w mamusię :D


Pozdrowienia wiosenne ślę :)

PS Czyż pogoda nie jest piękna?

10 komentarzy:

  1. przypomniała mi się ta kultowa gra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak pogoda zrobiła nam psikusa i nie dopisała w święta natomiast teraz nam to wynagradza;))) kolczyki śmieszne i bardzo fajne;))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ;) takie prezenty z serca są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki czadowe...:))))
    I fajne radosne z was dziewczyny:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne kolczyki i śliczna mała modelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Modelka dziękuje za komplementy :)
    Mamy powody, żeby się cieszyć - w końcu mamy siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie wesołe kolczyki :D Rozśmieszają osobę noszącą i podziwiającą. Kolczyki poprawiacze nastroju :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe kolczyki, zabawne hehe
    a poza tem wyglądasz kwitnąco Aniu :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Pacmana :D Jesteś świetną siostrą :)

    OdpowiedzUsuń