poniedziałek, 12 listopada 2012

Boże Narodzenie w błękitach

Jak widzicie wytwórnia kartkowa pracuje pełną parą :) Wracam z pracy, bawię się z córką, uczę się i kleję, idę spać, rano wstaję, robię zdjęcia przy okropnym świetle szarego poranka i lecę do pracy. Tak będzie jeszcze wyglądał najbliższy tydzień, a później koniec pracy (jest tylko dorywcza), więc całe dnie będę spędzać z Nastką. Przez ostatni tydzień takiej gonitwy stęskniłam się za Nastką okropnie, więc cieszę się bardzo na powrót do opieki nad nią. Chociaż nie powiem, ze względów finansowych dobrze byłoby mieć etat. Ale dzisiejszy post nie jest o tym.
 Dziś tak jak w temacie: kartki bożonarodzeniowe na papierze z kolekcji "Wielki błękit" i ze stempli Joli. Zakochałam się w tych papierach :) Uwielbiam takie połączenie kolorystyczne: błękit, biel i srebro :)






A Wam jak się podobają?

Pozdrawiam,
Niesforna

6 komentarzy:

  1. Śliczna i dopracowana :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, przepiękne cudeńka tworzysz :) przejrzałam Twój blog i jestem pełna podziwu :)) Jednocześnie zapraszam http://iwonellka.blogspot.com/ (moja świeżynka, ale może się rozkręci:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe, delikatne karteczki!
    Pokomentowałabym więcej ale ta weryfikacja obrazkowa mnie dobija... mogłabyś to wyłączyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informację :) Nawet nie zwróciłam na to uwagi i nie wiedziałam, że mam ustawioną weryfikację. Też jej nie cierpię :)
      Ale już ją wyłączyłam i powinno być ok :)

      Usuń
  4. Urzekły mnie te kartuchy! Są takie delikatne...

    OdpowiedzUsuń