środa, 26 grudnia 2012

Mogę już pokazywać prezenty, więc pokazuję! - part 1

Część prezentów, którymi obdarowaliśmy w tym roku rodzinę i przyjaciół, była zrobiona przeze mnie, a ponieważ już je dostali, mogę je pokazać na blogu :) Na pierwszy rzut idzie prezent dla mojej przyjaciółki, Anety (cmok, cmok) ;) Notes (wymarzony przez Anetę) obiecałam jej już rok temu, ale brak maszyny do szycia skutecznie uniemożliwiał mi spełnienie poczynionej (bezmyślnie ;) obietnicy. Teraz maszynę już mam, to i wymówki się skończyły :) No i stworzyłam: mój pierwszy szyty notes! Tak wygląda w rękach właścicielki:


A tak wygląda, kiedy nikt go nie maca ;) (patrz zdjęcie wyżej)



Okładka miękka, szyta tylko z dżinsu, i postarzane strony. Co o nim myślicie?


4 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba na Twoim blogu, jest tak "czysto" i przejrzyście:) Notes super, tylko powiedz mi jak sie robi takie kartki bo już to gdzieś widziałam i bardzo mi się to podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kartki barwiłam gąbką, zamoczoną w bardzo mocnej herbacie.

      Usuń